lördag 11 maj 2019

Äntligen en livsnörd!


Äntligen har jag fattat beslutet, jag ska inte längre jaga något okänt häftigt, någon avlägsen dröm, något jag tror att någon annan anser vara bra. Jag ska göra det som så klokt heter ”Gör det som du tycker är kul”. Det är självklart enklare sagt än gjort men jag har testat tidigare och det var väldigt kul även om det var nördigt.

Mitt val har blivit att dela med mig av det jag tänkt, de idéer jag kommit på och den kunskap som jag lyckats tillägna mig.

Jag kan inte lova er att ni kommer att älska allt, inte ens att du kommer älska något men som med mina andra nördiga upptåg så kommer jag att skriva sånt som jag själv skulle vilja läsa, sådant som jag själv har tänkt på och sådant som jag vore tacksam om någon annan hade tänkt fram, skrivit ner och delat med sig av innan jag behövde komma på det själv.

Här kommer du att kunna läsa om balans i livet, dejting, böcker, fritid, familj och du kommer att lära känna begrepp som Box-modellen, Livets sju pelare och mycket mer. Ge gärna feedback allt eftersom och håll i hatten för ämnena kan växla och det är ännu lång tid kvar tills jag drar ner rullgardinen.

 
/Din livsnörd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Boktips för managementkonsulter

Här kommer en relevant lista för existerande eller blivande managementkonsulter. Den är framtagen av mig, boknörden och bygger främst på en ...